4. Взаємодія з боржниками
-
- Ми ставимось до боржників з гідністю та професіоналізмом
- Ми поважаємо конфіденційність та захист персональних даних
- Ми знаходимо індивідуальний підхід до кожної людини
- Ми можемо захистити боржника в складних ситуаціях
- Ми завжди намагаємося піти на поступки, коли цього дозволяють обставини
5. Заборонені практики
Представники компанії при виконанні колекторських дій не повинні використовувати методи та прийоми, що суперечать правовим нормам.
Зокрема, заборонені наступні дії:
-
- Використання сили, погроз або образи особистої гідності людини.
- Використання нецензурної лексики, або фраз, що ображають честь та гідність боржника, а також використання грубого тону розмови.
- Використання будь-яких інших методів, які мають залякувальний характер.
- Переказувати або розголошувати інформацію про заборгованість, а також про перебіг колекторських дій не уповноваженим третім особам, в тому числі неповнолітнім членам родини боржника.
- У будь-який спосіб висловлювати погрози або виконувати дії, що мають на меті порушити власність або право на майно.
- Представляти неточну інформацію, що стосується боргу.
- Подавати неправдиву інформацію про свій статус, кваліфікацію, досвід або професійні повноваження або ж неправдиву інформацію про кваліфікацію та повноваження у сфері юридичних повноважень.
- Використовувати неправдиву інформацію про наслідки несплати боргу, зокрема, такі як арешт, позбавлення волі, конфіскацію майна.
- Висловлення у контактах з боржником або третіми особами заяви, що боржник є злочинцем.
- В жодному разі не мають права приймати від боржників грошові засоби або будь-які інші цінні речі.