Найпоширеніші питання

Відповіді на типові питання, які ми зібрали в одному місці для Вашої зручності

Чому з моєю справою працює Ваша компанія, а не мій кредитор?

На підставі агентського договору кредитор передав в роботу нашій компанії повну інформацію щодо Вашої простроченої заборгованості. Ми уповноважені представляти інтереси кредитора та контролювати виконання Вами своїх фінансових зобов’язань в досудовому порядку.


Яким чином я можу бути впевнений, що кредитор отримає кошти, які я заплатив?

Усі платежі здійснюються виключно на банківські реквізити кредитора, які він сам надає. Також Ви можете звернутися на гарячу лінію кредитора, де Вам підтвердять коректність даних реквізитів.


Чи може третя особа погасити мій борг перед кредитором?

Так, це можливо. В реквізитах на сплату обов’язково необхідно вказати ПІБ, ІНН та номер договору боржника за даним кредитом.


Я знаходжуся за кордоном. Як я можу з Вами зв’язатися, окрім телефону?

Ви маєте можливість написати нам листа через електронну пошту info@fincollect.com.ua.


Чи можливо оформити розстрочку?

Запити щодо оформлення розстрочок розглядаються нашими спеціалістами в індивідуальному порядку. Зв’яжіться з нами для отримання інформації з цього питання.


Яким чином я можу з Вами зв’язатися?

З питань заборгованості Ви можете використовувати наступні засоби для зв’язку з нашою компанією:

Телефон: +38 093 093 46 04

Електронна адреса: info@fincollect.com.ua

Поштова адреса: 01033, м. Київ, вул. Саксаганського, будинок 36-В